Veelgestelde vragen

Wij werken met abonnementen. Waarom? Omdat onze boeren daar blij van worden. Dan weten ze namelijk hoeveel kaas ze moeten maken en dit geeft zekerheid van een stabiel inkomen.

Een firma kaas abonnement kun je altijd pauzeren of stopzetten*. Wil je een keer wat anders proberen? Wissel dan gemakkelijk van boer, kaas of frequentie. Stuur ons een mailtje met je wensen en we maken het voor je in orde ([email protected]). Alle wijzigingen die uiterlijk donderdag aan ons zijn doorgegeven, nemen we meteen mee voor de levering van de week erna.

*met uitzondering van speciale acties

Op donderdag bezorgen wij doorgaans de kaas bij jou thuis, via PostNL.

Dit doen we in een speciale brievenbus doos. Handig, want dan hoef je dus niet thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Je ontvangt een plat stuk kaas waar je mooie plakken van kunt snijden, of blokjes, net wat je wilt. We verpakken onze kazen vacuüm, zo blijven ze tijdens de verzending het lekkerst. Thuis graag je kaas meteen in de ijskast doen, dat is de beste plek om je kaas te bewaren.

We bezorgen je kaas in een kartonnen doosje, rechtstreeks door de brievenbus. Je brievenbus moet hiervoor minimaal 3,2 cm hoog en 26,5 cm lang zijn. Dit zijn de standaardmaten van een brievenbus.