Mijn account

Met trots presenteren mij de vernieuwde omgeving waarin jij als klant zonder hulp jouw abonnement kan beheren: mijn account. Jij bedient zelf de knoppen en hebt overzicht over jouw kaasabonnement. Jij kunt nu zelf:
  • Een extra kaas (tijdelijk) toevoegen aan je abonnement
  • Eenvoudig je kaas, boer en frequentie wijzigen
  • Een pauze instellen bijvoorbeeld als je met vakantie gaat
  • Eenvoudig een levering overslaan, handig als je een weekje niet thuis bent of voldoende kaas hebt
Hoe het werkt? Wij leggen het je graag uit.

Hoe kom ik op in ‘mijn account’ omgeving?

Ga naar mijn.defirmakaas.nl/login. Hier vind je de pagina om in te loggen. Ben je klant geworden vóór 22/4/2021? Dan heb je een mail van ons ontvangen met hierin een link waarin je een wachtwoord kunt instellen en je toegang hebt tot jouw mijn account omgeving. Log in met je e-mailadres als gebruikersnaam en vul je ingestelde wachtwoord in. Klik op inloggen en je komt in de mijn account omgeving. mijn account Wat kan ik met mijn account? Als je bent ingelogd kom je bij het dashboard. Hier vind je de knoppen:
  • Bezorgingschema
  • Abonnement
  • Bestellingen
  • Mijn account
Hieronder vertellen we per knop wat je hierachter kunt vinden. my account

Bezorgschema

Bij bezorgschema kun je zien in wanneer jij kaas ontvangt. Een oranje bolletje 🟠 betekent dat je die week kaas ontvangt. Een rood bolletje 🔴 betekent dat je die week een bezorging overslaat. De bezorgdatum staat altijd op donderdag, dit is omdat je vanaf donderdag kaas in jouw brievenbus kunt verwachten. De kaas wordt geleverd voor het weekend. Veelgestelde vraag: Ik wil een bezorging kaas overslaan hoe doe ik dat? Als je een keer geen kaas wilt ontvangen kun je dit nu zelf eenvoudig organiseren.
  • Ga naar de datum dat je geen kaas wil ontvangen
  • Klik op het oranje bolletje van de week dat je geen kaas wil ontvangen
  • Check de datum en geef aan dat je deze bezorging wil overslaan door op de knop ‘sla deze bezorging over te klikken
  • Het bolletje voor die week wordt rood en dit betekent dat je die week geen kaas zal ontvangen. Heb je je vergist? Je kunt dit eenvoudig weer herstellen en aangeven dat je toch gaas wilt ontvangen.
Let op! Je kunt tot zaterdag 23:59 uur voor je eerstvolgende kaaslevering aangeven dat je een week wil overslaan. Wil je je kaasabonnement voor een langere periode pauzeren? Lees dan verder bij pauzeren hoe dit eenvoudig kan. my account

Abonnement

Hier vind je een overzicht van jouw kaasabonnement, betaalgegevens en verzendadres. Hier kun je je frequentie, boer en rijping wijzigen. 💡Je kunt hier ook gemakkelijk aangeven dat je (tijdelijk) een extra kaas wilt toevoegen aan je abonnement. Ik wil mijn abonnement wijzigen, hoe moet dat?
  • Klik op het potloodje rechts van je abonnement
  • Je komt nu in het menu waar je je hele abonnement kunt aanpassen
  • Kies je favoriete boer, of ga voor variatie als je je wilt laten verrassen
  • Kies je favoriete rijping, of kies voor verrassing als je verschillende kazen wil proberen
  • Kies de frequentie die bij jou past
  • Kies het aantal kazen dat je wil ontvangen
  • Onderaan zie je de nieuwe prijs die je per levering betaalt
  • Klik op de blauw opslaan knop om je wijzigingen op te slaan
  • Klik op doorgaan om de wijzigingen te bevestigen
my account my account

Bestellingen

Onder bestellingen vind je het overzicht van je bestellingen die tot nu toe hebt ontvangen. De datum geeft aan wanneer deze in het systeem is verwerkt dus is geplaatst. Ook kun je zien welke soort kaas je hebt ontvangen en van welke boerderij deze afkomstig is. Super handig als je een verrassingsabonnement hebt en dus steeds een andere kaas van een boer ontvangt. my account

Mijn account

Onder mijn account vind je jouw persoonlijke gegevens en je betaalgegevens. Hier kun je je mailadres en telefoonnummer wijzigen en je betalingsgegevens wijzigen. Voor adreswijzigingen ga je naar ‘verzendadres’ onder ‘abonnement’. my account

Veelgestelde vragen top 3

We hebben de top 3 van meest gestelde vragen op een rijtje gezet voor jou, omdat jij misschien wel dezelfde vragen hebt.

1.Hoe wijzig ik mijn adres?

Je adres wijzigen doe je onder ‘abonnement’.
    • Klik op verzendadres
    • Pas de gegevens aan
    • Controleer de gegevens op spelfouten of autocorrect foutjes
    • Sla je nieuwe gegevens op door op de blauw knop rechtsboven in te klikken
    my account

    2. Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

    Ga je op vakantie en kun je even geen kaas ontvangen van ons? Dan is pauzeren een uitkomst.
      • Ga naar ‘abonnement’
      • Klik op de pauze knop ⏸ rechtsboven
      • Selecteer de startdatum van de pauze in de kalender
      • Selecteer de einddatum van de pauze in de kalender
      • Controleer de pauze periode. Let op! Als je langer dan 6 weken geen kaas wil ontvangen kun je het beste contact opnemen met Afra & Imaani van de klantenservice via info@defirmakaas.nl. Zij staan klaar om jou verder te helpen.
      • Klik op opslaan om de periode op te slaan
      • Weet je het zeker? Klik dan op doorgaan en je abonnement is gepauzeerd.
    my account mijn account

    3. Waarom staat donderdag omcirkeld als bezorgdag?

    De bezorgdatum staat altijd op donderdag, dit is omdat je vanaf donderdag kaas in jouw brievenbus kunt verwachten. De kaas wordt geleverd voor het weekend. De kaas wordt via de brievenbus bezorgd en daarom kunnen wij niet op de minuut aangeven wanneer jouw kaas geleverd wordt en maken we gebruik van een indicatie.

    Heb je nog vragen over mijn account?

    Heb je een andere vraag of kom je ergens niet uit? Laat het ons vooral weten via info@defirmakaas.nl. Afra & Imaani staan klaar om jou te helpen.

Alles over boerenkaas

Wij noemen onszelf kaasfanaten. We houden van echt lekkere boerenkaas, direct van de boer. Iedere week halen we de kaas op bij onze eigen boeren en versturen deze dan rechtstreeks naar jou. Kaas met smaak, gemaakt door èchte boeren en niet in een fabriek. En dat proef je!

De koeien gaan naar buiten!

De koeien gaan naar buiten. Dit is een dag waar iedere boer ieder voorjaar weer naar uit kijkt. De koeien trouwens ook. Lees hier alles over dit bijzondere moment!

Lees verder

Hoe maak je de perfecte kaasplank compleet?

Welke wijn drink jij bij een kaasplank. Een bierliefhebber? Lees welke bieren! Kortom een complete foodpairing met onze kazen.

Lees verder

Wat is graskaas?

Graskaas - Wat is graskaas precies? Iedereen lijkt het er over te hebben in het voorjaar, want graskaas is er ook alleen in het voorjaar. Hieronder wordt uitgelegd wat graskaas is.

Lees verder

Kaasbrood in plaats van Paasbrood?

Zelf Kaasbrood maken? Wat een goed idee! Omdat Pasen twee dagen duurt hebben wij een recept voor jou dat je de hele Pasen kan eten! Zoals bij het ontbijt, brunch, lunch, hartig tussendoortje of lekker als broodje bij de soep. Lees gauw verder!

Lees verder

Stolwijker kaas kopen kan nu ook online

Stolwijker kaas van de boerderij nu ook te koop bij de firma kaas. Wat maak Stolwijker kaas zo uniek? Lees het hier!

Lees verder

Koeiendans

De lente begint, tijd voor de koeiendans! Lees onze blog en kom meer te weten over de lente, graskaas en de koeiendans.

Lees verder

Hoe bewaar je kaas?

Hoe bewaar je kaas? Hoe blijft kaas het langst lekker? Kun je kaas invriezen? En waarom verstuurt de firma kaas haar boerenkaas niet in kaaspapier? In deze blog lees je alles over het bewaren van kaas.

Lees verder

Kaasweetjes

In deze blog vertellen wij alles wat jij van kaas wil weten! Wist jij bijvoorbeeld dat er in Nederlands 650 miljoen kilo kaas per jaar wordt geproduceerd? Daarmee is Nederland de op 4 na grootste kaasproducent ter wereld! Niet gek voor zo’n klein kaaslandje. Voor 1 kilo kaas is ongeveer 10 liter koeienmelk nodig, even snel rekenen… Dat is dus […]

Lees verder

De firma kaas: boerenkaas door de brievenbus

Boerenkaas vs Kaas van de Boerderij. Wat is nu eigenlijk het verschil? Zwangere kunnen wel Kaas van de Boerderij eten. Lees hier waarom!

Lees verder