Mijn account

Met trots presenteren mij de vernieuwde omgeving waarin jij als klant zonder hulp jouw abonnement kan beheren: mijn account. Jij bedient zelf de knoppen en hebt overzicht over jouw kaasabonnement. Jij kunt nu zelf:
  • Een extra kaas (tijdelijk) toevoegen aan je abonnement
  • Eenvoudig je kaas, boer en frequentie wijzigen
  • Een pauze instellen bijvoorbeeld als je met vakantie gaat
  • Eenvoudig een levering overslaan, handig als je een weekje niet thuis bent of voldoende kaas hebt
Hoe het werkt? Wij leggen het je graag uit.

Inhoud

Zoek je iets? Spring snel naar de volgende onderwerpen!
  1. Hoe kom ik in de ‘mijn account’ omgeving?
  2. Bezorgschema
  3. Abonnement
  4. Bestellingen
  5. Mijn Account
  6. Hoe wijzig ik mijn adres?
  7. Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?
  8. Waarom staat donderdag omcirkeld als bezorgdag?

Hoe kom ik in de ‘mijn account’ omgeving?

Ga naar mijn.defirmakaas.nl/login. Hier vind je de pagina om in te loggen. Ben je klant geworden vóór 22/4/2021? Dan heb je een mail van ons ontvangen met hierin een link waarin je een wachtwoord kunt instellen en je toegang hebt tot jouw mijn account omgeving. Log in met je e-mailadres als gebruikersnaam en vul je ingestelde wachtwoord in. Klik op inloggen en je komt in de mijn account omgeving. mijn account Wat kan ik met mijn account? Als je bent ingelogd kom je bij het dashboard. Hier vind je de knoppen:
  • Bezorgingschema
  • Abonnement
  • Bestellingen
  • Mijn account
Hieronder vertellen we per knop wat je hierachter kunt vinden. my account

Bezorgschema

Bij bezorgschema kun je zien in wanneer jij kaas ontvangt. Een groen vierkantje met plusje in de rechterbovenhoek 🟩 betekent dat je die week 2 kazen ontvangt. Zowel voor de betreffende week als voor de keer daarop. Bij een wekelijks abonnement, ontvang je dus elke 2 weken 2 stuks kaas. Bij een tweewekelijks abonnement elke 4 weken 2 stuks kaas. Lees hier waarom we dit zo doen. Een oranje vierkantje 🟧 betekent dat je een levering gaat ontvangen van 1 stuks kaas, omdat je de volgende levering hebt overgeslagen. Een rood vierkantje 🟥 betekent dat je die week geen levering hebt, omdat je de betreffende levering hebt overgeslagen. De bezorgdatum staat altijd op donderdag, dit is omdat je vanaf donderdag kaas in jouw brievenbus kunt verwachten. De kaas wordt geleverd voor het weekend. Veelgestelde vraag: Ik wil een bezorging kaas overslaan hoe doe ik dat? Als je een keer geen kaas wilt ontvangen kun je dit nu zelf eenvoudig organiseren.
  • Ga naar de datum dat je geen kaas wil ontvangen
  • Klik op het groene vierkantje van de week dat je geen kaas wil ontvangen
  • Scroll naar beneden om de kazen in de betreffende levering te zien. Hier staat duidelijk bij voor wanneer de betreffende levering bedoelt is. Check deze datum en geef aan dat je deze bezorging wil overslaan door op de knop 'levering overslaan'te klikken
  • Het bolletje voor die week wordt dan rood of oranje, afhankelijk welke kaas in de levering je overslaat. Bij rood, ontvang je die week niet kaas. Bij oranje ontvang je die week wel kaas, maar dan 1 stuks. De 2e kaas in die levering heb je dan immers overgeslagen.
  • Heb je je vergist? Je kunt dit eenvoudig weer herstellen en aangeven dat je toch kaas wilt ontvangen door op de vierkantjes te klikken en vervolgens op de knop "Ja, ik wil toch kaas".
Let op! Je kunt tot zaterdag 23:59 uur voor je eerstvolgende kaaslevering aangeven dat je een week wilt overslaan. Wil je je kaasabonnement voor een langere periode pauzeren? Lees dan verder bij pauzeren hoe dit eenvoudig kan.  

Abonnement

Hier vind je een overzicht van jouw kaasabonnement, betaalgegevens en verzendadres. Hier kun je je frequentie, boer en rijping wijzigen. 💡Je kunt hier ook gemakkelijk aangeven dat je (tijdelijk) een extra kaas wilt toevoegen aan je abonnement. Ik wil mijn abonnement wijzigen, hoe moet dat?
  • Klik op het potloodje rechts van je abonnement
  • Je komt nu in het menu waar je je hele abonnement kunt aanpassen
  • Kies je favoriete boer, of ga voor variatie als je je wilt laten verrassen
  • Kies je favoriete rijping, of kies voor verrassing als je verschillende kazen wil proberen
  • Kies de frequentie die bij jou past
  • Kies het aantal kazen dat je wil ontvangen
  • Onderaan zie je de nieuwe prijs die je per levering betaalt
  • Klik op de blauw opslaan knop om je wijzigingen op te slaan
  • Klik op doorgaan om de wijzigingen te bevestigen
my account my account

Bestellingen

Onder bestellingen vind je het overzicht van je bestellingen die tot nu toe hebt ontvangen. De datum geeft aan wanneer deze in het systeem is verwerkt dus is geplaatst. Ook kun je zien welke soort kaas je hebt ontvangen en van welke boerderij deze afkomstig is. Super handig als je een verrassingsabonnement hebt en dus steeds een andere kaas van een boer ontvangt. my account

Mijn account

Onder mijn account vind je jouw persoonlijke gegevens en je betaalgegevens. Hier kun je je mailadres en telefoonnummer wijzigen en je betalingsgegevens wijzigen. Voor adreswijzigingen ga je naar ‘verzendadres’ onder ‘abonnement’. my account

Veelgestelde vragen top 3

We hebben de top 3 van meest gestelde vragen op een rijtje gezet voor jou, omdat jij misschien wel dezelfde vragen hebt.

1.Hoe wijzig ik mijn adres?

Je adres wijzigen doe je onder ‘abonnement’.
    • Klik op verzendadres
    • Pas de gegevens aan
    • Controleer de gegevens op spelfouten of autocorrect foutjes
    • Sla je nieuwe gegevens op door op de blauw knop rechtsboven in te klikken
    my account

    2. Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

    Ga je op vakantie en kun je even geen kaas ontvangen van ons? Dan is pauzeren een uitkomst.
      • Ga naar ‘abonnement’
      • Klik op de pauze knop ⏸ rechtsboven
      • Selecteer de startdatum van de pauze in de kalender
      • Selecteer de einddatum van de pauze in de kalender
      • Controleer de pauze periode. Let op! Als je langer dan 6 weken geen kaas wil ontvangen kun je het beste contact opnemen met Afra & Imaani van de klantenservice via info@defirmakaas.nl. Zij staan klaar om jou verder te helpen.
      • Klik op opslaan om de periode op te slaan
      • Weet je het zeker? Klik dan op doorgaan en je abonnement is gepauzeerd.
    my account mijn account

    3. Waarom staat donderdag omcirkeld als bezorgdag?

    De bezorgdatum staat altijd op donderdag, dit is omdat je vanaf donderdag kaas in jouw brievenbus kunt verwachten. De kaas wordt geleverd voor het weekend. De kaas wordt via de brievenbus bezorgd en daarom kunnen wij niet op de minuut aangeven wanneer jouw kaas geleverd wordt en maken we gebruik van een indicatie.

    Heb je nog vragen over mijn account?

    Heb je een andere vraag of kom je ergens niet uit? Laat het ons vooral weten via info@defirmakaas.nl. Afra & Imaani staan klaar om jou te helpen.

Alles over boerenkaas

Wij noemen onszelf kaasfanaten. We houden van echt lekkere boerenkaas, direct van de boer. Iedere week halen we de kaas op bij onze eigen boeren en versturen deze dan rechtstreeks naar jou. Kaas met smaak, gemaakt door èchte boeren en niet in een fabriek. En dat proef je!

Oktober is Boerenkaasmaand!

Ieder jaar wordt boerenkaas in oktober extra onder de aandacht gebracht. Daarom heet de maand oktober: Boerenkaasmaand!

Lees verder

de firma kaas geïnterviewd door The Daily Milk!

Kaasbaas Wouter Swolfs vertelt aan zuivelplatform The Daily Milk over de missie, behaalde doelen en natuurlijk de bijzondere levermethode van de firma kaas.

Lees verder

Herfst = Kruidenkaas!

De herfst komt er bijna weer aan en dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe kruidenkaas. De firma kaas introduceert twee compleet nieuwe kruidenkazen, namelijk truffelkaas en bieslook knoflook kaas!

Lees verder

Cum Laude (kaas) Awards 2021

Een groot aantal van onze kaasboeren zijn genomineerd voor een Cum Laude (kaas) Award 2021 met verschillende rijpingen. Benieuwd hoe ze smaken? Lees deze blog!

Lees verder

Hoe maak je de perfecte kaasplank compleet?

Welke wijn drink jij bij een kaasplank. Een bierliefhebber? Lees welke bieren! Kortom een complete foodpairing met onze kazen.

Lees verder

Feiten & fabels over kaas

Kaas blijft een verrukkelijk onderwerp om over te praten, het liefst met een kaasplank voor je neus. Maar wat betekent nu eigenlijk de aanduiding 20+, 30+ en 48+? Bevat een tosti nu eigenlijk meer calorieën dan een boterham met kaas? En is kaas eigenlijk wel vegetarisch?  Over kaas bestaan veel weetjes, maar welke zijn feiten en welke zijn fabels? Wij […]

Lees verder

Abonnee? Vanaf nu 2 kazen in 1 doos!

De vernieuwde mijn account van de firma kaas is live. Beheer je abonnement zelf en ervaar het gemak van een kaasabonnement.

Lees verder

EK borrelpakket

Bestel hier je EK borrelpakket en juich oranje naar de finale! Speciaal voor het EK levert de firma kaas bij elke borrelbox een gratis EKaasplank!

Lees verder

Mijn account

De vernieuwde mijn account van de firma kaas is live. Beheer je abonnement zelf en ervaar het gemak van een kaasabonnement.

Lees verder