We horen graag van je!

Wil je meer weten over boerenkaas, de bezorgingen, je abonnement of betalingen? Of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

    Stel je vraag



    POSTADRES

    de firma kaas
    Johan Huizingalaan 763a
    1066 VH
    Amsterdam

    EMAILADRES

    info@defirmakaas.nl

    de firma boerenkaas op google maps

    Veelgestelde vragen

    Wij werken met abonnementen. Waarom? Omdat onze boeren daar blij van worden. Dan weten ze namelijk hoeveel kaas ze moeten maken en dit geeft zekerheid van een stabiel inkomen.

    Een firma kaas abonnement kun je altijd pauzeren of stopzetten*. Wil je een keer wat anders proberen? Wissel dan gemakkelijk van boer, kaas of frequentie. Stuur ons een mailtje met je wensen en we maken het voor je in orde (info@defirmakaas.nl). Alle wijzigingen die uiterlijk donderdag aan ons zijn doorgegeven, nemen we meteen mee voor de levering van de week erna.

    *met uitzondering van speciale acties

    Op donderdag bezorgen wij doorgaans de kaas bij jou thuis, via Post.NL. Gratis.

    Dit doen we in een speciale brievenbus doos. Handig, want dan hoef je dus niet thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

    We bezorgen je kaas in een kartonnen doosje, rechtstreeks door de brievenbus. Je brievenbus moet hiervoor minimaal 3,2 cm hoog en 26,5 cm lang zijn. Dit zijn de standaardmaten van een brievenbus.

    Je ontvangt een plat stuk kaas waar je mooie plakken van kunt snijden, of blokjes, net wat je wilt. We verpakken onze kazen vacuüm, zo blijven ze tijdens de verzending het lekkerst. Thuis graag je kaas meteen in de ijskast doen, dat is de beste plek om je kaas te bewaren.

    Onze kazen worden met zorg gesneden en gekoeld gevacumeerd. Daardoor zijn ze goed bestand tegen verschillende temperaturen. Bij erg warm weer (boven de 25 graden) zullen we besluiten om de bezorging ofwel (enkele) dag(en) op te schuiven, ofwel in die week geen kaas te leveren. We kunnen de kwaliteit dan simpelweg niet waarborgen. Uiteraard brengen we je daarvan op tijd op de hoogte en zullen we het aankoopbedrag terugstorten wanneer we besluiten niet te bezorgen.